Iris folding skabeloner

For nogle år siden havde jeg hjemmesiden www.rottehalen.dk, hvor jeg havde billeder af mine rotter og kuld, samt en masse billeder af mit håndarbejde samt vejledninger og hjemmelavede patterns til iris folding.
Men jeg har ikke rotter mere og en hjemmeside er noget mere vedligeholdestung end en blog, så jeg har lige fået lukket hjemmesiden.
Men jeg synes stadig at jeg vil dele mønstrene, da der var en del der brugte dem og jeg vil nødig have at de skal betale for dem på Ebay, der var nemlig en del der tog gratis mønstre og solgte dem på Ebay. Så jeg håber at nogen kan få glæde af dem ved at finde dem her.
Vandmærket er frosset fast og jeg kan ikke finde originalen, så det bliver de versioner der lå på hjemmesiden, men de kan jo sagtens bruges alligevel.

Billede serie på engelsk om hvordan man laver iris folding: http://circleofcrafters.com/irisfolding/irisfoldinginstructions.html

Translated:
Rottehalen.dk is closed down, but the free iris folding patterns can be found here and they are still free for personal use, so please do not sell/buy them on Ebay, get them here :)
To see all my iris folding patterns, click on the label: Iris folding skabeloner
Rat - rotte

Badminton

Dog - hund

Swan - Svane




Etiketter: , ,